Min utvärdering av Chromebook

Framtiden för datorer har ett namn: Chrome

Lämna en kommentar


Jag vill varmt rekommendera dig att läsa vad en mycket van datoranvändare säger om Chromebook.

Jack Wallen tackles the enigma of enigmas, otherwise known as the Chromebook. Do you think the Chromebook is the future of computing?  Källa…….

Jag vet också att Chrome OS kommer aldrig att ersätta min monstruösa skrivbordet ( jag är beroende av denna maskin för professionell kvalitet ljudinspelning och tunga grafikanvändning) . Men för att ta mitt skrivande på språng , jag har ännu inte hittat en bättre lämpad plattform än Chrome OS .

Så , är Chrome OS framtiden för rörlighet ? Ärligt talat , så som jag ser det nu , är Chrome OS framtiden för PC . Google har gjort en djärv övergång till en resurs som vi alla fortsätter att växa mer beroende av ( molnet ) , och det har skapat en av de enskilt mest användarvänliga datorenheter på planeten . Det kommer alltid att finnas tvivlare , men den andra du får bortom rädsla , osäkerhet och tvivel ( FUD ) , kan du se hur elegans och enkelhet i Chromebook kan väl möta de mobila behoven hos den stora majoriteten av användarna .

Har du provat en Chrome ännu ? Om ja, vad var din reaktion ? Om inte, vad hindrar dig ? Källa…….

Screenshot 2014-02-16 at 13.42.17

Författare: Testmyblogg

Tekniklärare, It-data ansvarig, Webbmaster, IKT-pedagog, Skyddsombud.

Lämna en kommentar